Aloita koekäyttö

Projektinhallinta ja tehtävien jakaminen

Yhdistä projektien aikataulut, henkilöresurssit sekä seuranta reaaliajassa.

ominaisuudet-projektinhallinta

Kaikki projektit yhdessä paikassa

Varmista projektien kannattavuus- ja aikataulutavoitteiden toteutuminen. Tehokas raportointi auttaa seuraamaan ja vertailemaan projektien eri tunnuslukuja. Projektinhallinnan lisäksi Visma Severa auttaa sinua myynnin ohjaamisessa, työtuntien seurannassa sekä laskutuksessa.

ominaisuudet-projektinhallintaohjelma_verkossa

Projektinhallintaohjelma verkossa

Visma Severalla hallitset niin asiakastyöt kuin sisäiset kehitysprojektit. Projektin perustaminen onnistuu Visma Severassa alle minuutissa. Voit tarvittaessa hyödyntää tarjoukseen liittyviä tietoja tai aikaisempia projekteja pohjina. Projektin seuranta ja avainluvut ovat aina ajan tasalla, joka auttaa pitämään huolta aikatauluista kokonaisuutena sekä projektin kannattavuudesta.

Perustaminen ja hinnoittelu
Perusta, aikatauluta, hinnoittele sekä resursoi uudet projektit nopeasti. Projektit voidaan ryhmitellä avainsanojen avulla palvelukokonaisuuksien tai projektityyppien mukaan.

Vaiheistaminen ja työmäärät
Projektille voidaan luoda tarvittava määrä vaiheita tai osaprojekteja, joille määritetään tuntibudjetit sekä aikataulut. Vaiheistusta voidaan tarkastella puunäkymänä tai GANTT-kaaviona.

Seuranta ja avainluvut
Severassa kaikki projektiin liittyvät tunti-, hinnoittelu- ja laskutustiedot linkittyvät  yhteen. Projektin kannattavuuden, edistymisen sekä muiden tunnuslukujen seuranta ja vertailu onnistuu ilman turhaa koostamistyötä.

Dokumenttien hallinta ja viestintä

Visma Severa auttaa hallitsemaan ja jakamaan projektin läpiviennissä tarvittavia dokumentteja. Projektin asiakasraportointi ja keskustelut voivat tapahtua sähköpostien sijaan jakamalla tietoa valmiusasteesta, tuntimääristä tai laskutuksesta Extranet-toiminnon avulla. Myös asiakkaalla on mahdollisuus kommentoida sekä tallentaa dokumentteja palveluun.

ominaisuudet-projektinhallinta-dokumenttien_hallinta_ja_viestinta

Extranet asiakkaille
Projektin aikataulujen lisäksi asiakkaalle voidaan jakaa tiedostoja, antaa pääsy tuntikirjauksiin, tuntibudjettiin sekä projektin tilanteeseen. Asiakas voi ladata dokumentteja projektiryhmän nähtäväksi, kommentoida  sekä hyväksyä laskuja.

Dokumenttien jakaminen
Kaikki projektiin liittyvät dokumentit voidaan tallentaa Severaan. Tiedostojen tallennuspaikkana voi toimia Visma Severa tai Google Drive. Lisäksi Severaan löytyy integroituna M-Files dokumentinhallintajärjestelmä.

Tiimikalenterit
Visma Severaan voidaan luoda tiimikalentereita, jolloin yhteisten palavereiden sopiminen ja saatavilla olevien henkilöiden varaaminen onnistuu helpommin.

Projektinhallinnan lisätoiminnallisuudet

Edistynyt resursointi
Tarkastele saatavilla olevia resursseja henkilöittäin, osaamisalueittain tai yksiköittäin. Resursoi oikeat ihmiset sekä määritä, kuinka paljon henkilöiden tulee kohdistaa työajastaan (prosenttiosuus tai tuntimäärä) eri projekteille.
LUE LISÄÄ

Edistynyt raportointi
Tarkastele ja vertaile projektien tunnuslukuja halutulla aikajaksolla. Ymmärrä paremmin tunnuslukujen kehittymistä sekä seuraa, miten suunnitellut työmäärät tai laskutus on kehittynyt suhteessa toteumaan.
LUE LISÄÄ

Severa API ja integraatiot
Visma Severan avoimen web service API:n avulla voit integroida tiketöintijärjestelmän (Jira, Zendesk) Visma Severaan. Lisäksi Visma Severassa on integraatiot dokumenttienhallintajärjestelmiin (M-Files ja Google Drive).
LUE LISÄÄ SEVERA API:STA

Aloita reaaliaikainen projektinhallinta kokeilemalla Severaa!





  • Saat ilmaisen koekäytön 30 päiväksi
  • Ei maksu- tai luottokorttitietoja
  • Ei asennuksia vaan saat oman ympäristön suoraan käyttöösi mistä tahansa

Ota yhteyttä myyntiin

+358 10 5058 420| sales.severa@visma.com| Tuki


Nimi

Sähköpostiosoite

Viesti