Severa asiakaskokemuksia

Jo yli 1800 asiakasta Pohjoismaissa

Asiakastyytyväisyys on meille yksi tärkeimmistä onnistumisen mittareista. Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin ja lue miksi he pitävät Severasta.

Yhteydenpito ja opastus sujuivat alusta asti loistavasti ja koekäytön yhteydessä sain tarvittavat vastaukset ja ratkaisumallit meidän hieman erikoisempiinkin tarpeisiimme.

Mici Virpiö – projektijohtaja, Planeetta 10 Oy

Kuudes Oy

Kuudes valitsi Severan monipuolisen raportoinnin ansiosta

Severa on selkeästi muita parempi myynnin, tekemisen ja tuottavuuden suunnittelussa sekä seurannassa ja ennustamisessa. Aikaisemmin pyöritimme raportteja Excelissä, nyt saamme 90 prosenttia tarvitsemastamme datasta Severasta.

Jari Danielsson – toimitusjohtaja, Kuudes Oy

Differo

Severa kirkasti näkymää kasvuyrityksen tekemiseen ja tulosten seurantaan

Differo

Severa tekee työn ja tekemisen näkyväksi. Se vaikuttaa myös asiakaskokemukseen, kun pystymme raportoimaan projektin etenemisestä ja laskutuksen perusteista avoimesti.

Katri Tanni – toimitusjohtaja, Differo

Aiemmin meillä oli käytössä ohjelmisto, jossa oli hirveän huono tuntikirjaus. Se ei myöskään keskustellut meidän muiden järjestelmien kanssa. Severa on selkeä ja helppokäyttöinen, jonka lisäksi se kokoaa paljon muitakin toimintoja, kuten laskutuksen kätevästi yhteen paikkaan. Kaikki tieto kulkee suoraan myös taloushallinnon ohjelmistoomme.

Jenna Finnilä – kehitysinsinööri, Feasib Oy

Tutustu asiakaskokemuksiin

Olemme koonneet blogiimme Severan asiakaskokemuksia useilta eri toimialoilta. Löydät blogista myös referenssivideot!

Valor Partners logo

Projektinhallinta sekä resursoinnin seuranta ovat Severan myötä nousseet uudelle, ketterälle tasolle. Yksi isoimmista hyödyistä meille on projektinhallinnan nopeus ja helppous, sekä järjestelmän tuoma läpinäkyvyys. Chat-tuesta saa avun nopeasti ja helposti ja kaikki tukipyynnöt viedään kunnialla loppuun.

Hanna Mäkinen – Administrative Coordinator, VALOR Partners Oy

Täytyy sanoa, että teillä on kyllä todella hyvä tuki. Aina kun olen soittanut, niin osaatte neuvoa ihan superhyvällä tasolla ja nopeasti saa vastauksia. Ja jos ei esimerkiksi puhelussa heti selviä joku asia, niin aina tulee nopeasti vastaus sähköpostitse. Eli on tosi hyvä asiakastuki kyllä!

Katariina Ahonen – Vanhempi viestintäkonsultti, Kaiku Helsinki Oy

Kaiku Logo

Kokeile Severaa ja liity kasvavaan joukkoon

Havaitsimme, että Severaa käyttävien yritysten liikevaihto kasvoi 3,5 kertaa nopeammin ja kannattavuus on 1,3 kertaa parempi kuin muiden vastaavien asiantuntijayritysten.