Aloita koekäyttö

Zendesk-ohjelma tukee parempaa asiakaspalvelua. Sen avulla asiakastuki voi hallita tukipyynnöt, ratkaisutietokannan ja ohjesivuston.

Integraatio Visma Severan ja Zendeskin välillä mahdollistaa, että yrityksellä on myynnistä toteutettavaan asiantuntijatyöhön ja asiakastukeen asiakkaan ajantasaiset yhteystiedot sekä tieto, mitä asiakkaan kanssa on tehty. Näin työntekijät voivat keskittyä käyttämään omalle työlleen luontevimpia järjestelmiä/työkaluja.

Integraation avulla asiakkaat ja kontaktit siirtyvät Visma Severasta Zendeskiin ja puolestaan asiakkaan tukipyynnöt siirtyvät Zendeskistä Severan aktiviteeteiksi.

Kun yrityksellä on Zendesk käytössä, voidaan integraatio aktivoida suoraan Visma Severasta API -lisäpalvelun kautta. Jotta integraatio toimii Visma Severan Professional-versiossa, tarvitaan sen tueksi Aktiviteettien hallinta –lisäosa.

Käyttöönotto:
Aktivoi suoraan Severasta
Ohjeet

Koekäyttö:
Ota yhteyttä asiakastukeen

Integraation toteutus:
Mutex Oy

Ota yhteyttä myyntiin

+358 10 5058 420| sales.severa@visma.com| Tuki


Nimi

Sähköpostiosoite

Viesti