Aloita koekäyttö

Edistynyt työajanhallinta -lisäosa tarjoaa monipuoliset työkalut työajan seurantaan ja raportointiin.

Ominaisuudet:

  • liukumien laskenta ja hallinta
  • lomien, arkipyhien, sairauspäivien sekä ylityön huomiointi laskennassa
  • työtuntien hyväksyntä
  • työajan määrittely työntekijöittäin
  • tuntitiedot on mahdollista siirtää Netvisoriin integraation avulla

Sopii yrityksille, joissa

  • käytetään liukumaa
  • seurataan työaikaa
  • esimiehen tulee hyväksyä tunnit ennen laskuttamista

Jotta lisäosa toimisi Severan Professional-versiossa, tarvitsee se tuekseen Aktiviteettien hallinta –lisäosan. Business ja Enterprise –versioissa Aktiviteettien hallinta on osa palvelua.

Käyttöönotto:
Aktivoi suoraan Severasta
Ohjeet

Koekäyttö:
Ota yhteyttä asiakastukeen

Ota yhteyttä myyntiin

+358 10 5058 420| sales.severa@visma.com| Tuki


Nimi

Sähköpostiosoite

Viesti