Aloita koekäyttö

Aktiviteettien hallinta -lisäosan avulla voidaan hallinnoida kalenterit ja tehtävälistat verkossa sekä saada kontaktihistoriat helposti talteen.

Ominaisuudet:

  • aikatauluta aktiviteetteja
  • näe omat ja tiimin tulevat ja myöhässä olevat aktiviteetit henkilökohtaisella työpöydällä
  • linkitä kalenterimerkinnät asiakkaaseen, projektiin tai projektin vaiheisiin
  • luo tuntikirjaukset kalenterimerkinnöistä
  • luo erilaisia aktiviteettityyppejä esim. tehtävä, tapaaminen, loma
  • sähköposti-ilmoitukset ja muistutukset aktiviteeteista
  • luo toistuvia aktiviteetteja esim. tiimipalaverit
  • näytä juhlapäivät ja arkipyhät kalenterissa
  • pidä kirjaa asiakkaiden kanssa sovituista, asiakastapaamiskerroista ja yhteyshenkilöistä

Professional-asiakkuuteen liitettävä lisäpalvelu. Sisältyy Business ja Enterprise -asiakkuuksiin.

Käyttöönotto:
Aktivoi suoraan Severasta
Ohjeet

Koekäyttö:
Ota yhteyttä asiakastukeen

Ota yhteyttä myyntiin

+358 10 5058 420| sales.severa@visma.com| Tuki


Nimi

Sähköpostiosoite

Viesti