Aloita koekäyttö

Visma Severan hinnoittelu

Kokonaishinta muodostuu käyttäjämäärän ja haluttujen lisäpalveluiden perusteella.

Professional

Suositellaan
1-10 käyttäjälle

30€ / käyttäjä / kk
290-1450€ käyttöönotto

Hallitse asiakkaat, projektit ja laskutus yhdellä työkalulla

  • Asiakashallinta
  • Projektinhallinta
  • Tuntikirjaukset
  • Laskutus
  • Käyttö www-selaimella
30 PÄIVÄN KOEKÄYTTÖ

Business

Suositellaan
10-50 käyttäjälle

160€/kk + 17€/käyttäjä/kk
1450 – 2900€ käyttöönotto

Professional-version lisäksi:

  • Graafiset raportit
  • Tiimitason raportit
  • Tiimikalenteri
  • Työlistat
  • Toistuvaislaskutus
  • Työajanseuranta
  • Puhelintuki
30 PÄIVÄN KOEKÄYTTÖ

Enterprise

Suositellaan keskisuurille ja suurille yrityksille

OTA YHTEYTTÄ MYYNTIIN

Business- ja Professional-version lisäksi:

  • Liiketoimintayksiköt
  • Johdon raportit
  • Räätälöity koulutus
  • Avainasiakasvastaava
  • Kiinteä kuukausihinta
  • Toinen käyttöympäristö testaukseen ja koulutukseen
30 PÄIVÄN KOEKÄYTTÖ

Kaikkien versioiden hintaan kuuluu

kuvitus-kaytettavyys
Käytettävyys 24/7

kuvitus-mobiilisovellus
Mobiilisovellus –
Android, iOS & Windows Phone

kuvitus-yllapito
Päivitykset ja ylläpito

kuvitus-community
Visma Solutions
Community

kuvitus-tuki
Sähköpostituki &
Tukiportaalit

kuvitus-academy
Visma Severa
Academy

kuvitus-kayttoonotto

Käyttöönotto- ja koulutuspalvelut

Järjestämme koulutusta verkon välityksellä, asiakkaan luona sekä ryhmäkoulutuksina. Tarjoamme tukea niin yrityksen pääkäyttäjälle kuin loppukäyttäjille. Koulutusten lisäksi käytössä on laaja tuki- ja ohjemateriaali.

Yleisimmät kysymykset


KOEKÄYTTÖ

  • Onko koekäyttö ilmainen?
    Koekäyttö kestää 30 päivää ja on täysin maksuton. Kokeilujakson aloittamiseen ei tarvita luottokortti- tai laskutustietoja vaan yhteystietojen antaminen riittää. Asiakas tekee ostopäätöksen ja sopimuksen kokeilujakson päättyessä.
  • Mitä tapahtuu, jos en halua jatkaa koekäyttöä?
    Sinun ei tarvitse tehdä mitään, vaan koekäyttö loppuu automaattisesti. Koekäytön lopettaminen ei vaadi ilmoituksia eikä laskua varmasti tule.
  • Mistä saan ohjeita koekäytön tueksi?
    Parhaat vastaukset ja henkilökohtaisen opastuksen saat suoraan tuoteasiantuntijoiltamme, jotka auttavat järjestelmään tutustumisessa sekä liiketoiminnan vaatimusten määrittelemisessä. Lisäksi sivustomme Academy-osiosta voit katsoa ohjevideoita ja webinaareja.
  • Miten koekäyttöympäristö eroaa aidosta ympäristöstä?
    Koekäyttöympäristössä on laajasti lisäpalveluita testattavana sekä valmiita roolikohtaisia työpöytänäkymiä. Koekäyttöympäristöstä on mahdollisuus siirtyä suoraan maksulliseen versioon oston yhteydessä, jolloin koejakson aikana syötetyt tiedot säilyvät. Vaihtoehtoisesti Visma Severan maksullinen käyttö voi alkaa uudella ympäristöllä, joka määritetään käyttöönotossa yrityksen tarpeisiin sopivaksi.

KÄYTTÖÖNOTTO

  • Mistä tiedän, mikä käyttöönottomalli on juuri meille sopiva ja kuinka paljon se maksaa?
    Käyttöönoton laajuus ja käytettävä aika määritellään yhdessä asiakkaan kanssa. Hinta muodostuu käytön laajuuden ja käyttäjämäärän perusteella. Käyttöönoton hinnoittelusta voit lukea lisää tästä esitteestä.
  • Miksi käyttöönotto maksaa?
    Käyttöönotosta vastaavat koulutuksen asiantuntijat, jolloin varmistetaan asiakastyytyväisyys ja tehokkain käyttötapa. Kyseessä ei ole ainoastaan henkilöiden kouluttaminen, vaan käyttöönotto sisältää myös yrityksen prosessien läpikäynnin ja liiketoiminnan mallintamisen Visma Severaan.
  • Miten saan tiedot vietyä nykyisestä järjestelmästä Visma Severaan?
    Asiakastiedot voidaan viedä suoraan csv-tiedostona. Muiden tietojen osalta tuoteasiantuntijamme käyvät läpi mahdolliset tiedonsiirtotarpeet ja niistä sovitaan erikseen käyttöönoton yhteydessä.
  • Miten varmistatte, että käyttöönotto onnistuu?
    Kouluttajina toimivat asiantuntijat, joilla on kokemus satojen asiantuntijayritysten liiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Jokaisen koulutuksen jälkeen pyydämme asiakkaalta arvion koulutuksen onnistumisesta. Tietoa käytetään toiminnan kehittämiseen. Asiakkaan puolelta onnistunut käyttöönotto edellyttää johdon sitoutumista, pääkäyttäjän nimeämistä ja riittävää avainhenkilöiden ajankäyttöä.

KÄYTTÖ JA TUKI

  • Saako käyttöön tukea suomenkielellä ja onko asiakaspalvelu Suomessa?
    Asiakaspalvelumme toimii Lappeenrannassa ja vastaa suomeksi sekä englanniksi.
  • Kuuluuko tuki kuukausimaksun hintaan?
    Puhelintuki maksaa 1,98 €/minuutti. Sähköpostituki on asiakkaillemme ilmainen. Sen lisäksi käytössäsi ovat Visma Solutions Community sekä Tukiportaali, joista löytyy paljon ohjeita ja käyttövinkkejä. Puhelintuki on ainoa maksullinen tukimuoto eikä siitä tule soittomaksun lisäksi muita kustannuksia. Et siis maksa erikseen asiakaspalvelijan käyttämästä ajasta, joka menee asian tutkimiseen ja selvittämiseen.
  • Onko Visma Severasta olemassa eri kieliversioita?
    Jokainen käyttäjä voi itse määritellä kielen, jota haluaa käyttää omassa ympäristössään. Vaihtoehdot ovat: suomi, englanti, ruotsi, norja ja hollanti. Lisäksi laskut on mahdollista lähettää kymmenillä eri kielillä.
  • Pitääkö meidän olla yhteydessä asiakaspalveluun, jos käyttötarpeemme muuttuu?
    Koska kyseessä on pilvipalvelu, voi jokainen yritys lisätä tai poistaa uusia käyttäjiä itse. Lisäksi liiketoiminnan muutokset kuten uudet palvelut ja toimipaikat on mahdollista lisätä Visma Severan asetusten kautta, joita yrityksen pääkäyttäjä hallinnoi. Tarvittaessa asiakastukemme auttaa muutoksissa.

Haluatko yhteydenoton?

Anna nimesi ja puhelinnumerosi niin olemme
sinuun pikimmiten yhteydessä.





Nimesi:

Puhelinnumerosi:

kuvitus-arska

Ota yhteyttä myyntiin

+358 10 5058 420| sales.severa@visma.com| Tuki


Nimi

Sähköpostiosoite

Viesti